BAI Global Innovation Awards open voor inzendingen voor 2020 om baanbrekende prestaties op het gebied van financiële dienstverlening te erkennen

CHICAGO--()--BAI, een onafhankelijke non-profitorganisatie die de meest bruikbare inzichten in de financiële dienstverlening levert, heeft inzendingen geopend voor haar jaarlijkse BAI Global Innovation Awards. In het afgelopen decennium heeft BAI financiële dienstverleners geëerd wiens innovatieve oplossingen grenzen verlegden en de industrie ontwrichtten om waarde en meer voordeel toe te voegen aan hun klanten, gemeenschappen en organisaties.

Elk jaar dienen honderden financiële dienstverleners nominaties in om erkenning te krijgen als finalist of winnaar van de BAI Global Innovation Award. Het programma is een community- en contentplatform dat het hele jaar door geopend is en dat de meest innovatieve producten, diensten, bedrijfsprocessen en organisaties in de branche erkent die een positieve invloed hebben op de klantervaring, efficiëntie en winstgevendheid. Eerdere winnaars waren onder meer Citi, RBC, CaixaBank, Fifth Third Bank, USAA en meer. BAI heeft een panel van toonaangevende innovators uit de industrie van over de hele wereld geselecteerd om als juryleden te dienen voor de prijzen van 2020.

Angelo D. Jones II
William Mills Agency