Marco kondigt de overname aan van British Reserve Insurance Company Ltd van Allianz Insurance plc

LONDEN--()--Marco Capital Holdings Limited (“Marco”) – Europa’s nieuwste P&C Run-off-groep – heeft vandaag aangekondigd dat het heeft ingestemd met de aankoop van British Reserve Insurance Company Ltd (“BRIC”), een Britse schadeverzekering bedrijf, van Allianz. De transactie is onderhevig aan goedkeuring door de regelgevende instanties.

De transactie vormt de basis van het gereguleerde platform van Marco voor toekomstige run-off transacties in de UK/London Market. De overname van BRIC zal Marco een geautoriseerde Britse schadeverzekeringsmaatschappij opleveren die geschikt is voor het verwerven van portefeuilles van schadevergoedingsreserves voor schadeverzekeringen door middel van herverzekering of Deel VII Overdracht, waardoor de Britse run-off-activiteiten worden opgebouwd.

Press Contact
Jonathan Walker