AgroAmerica Tropical Oil Holding Corp. presenteert Corporate Sustainability Report

With the publication of its 6th Sustainability Report, AgroAmerica Tropical Oil, reassures its commitment to contribute to the common good, generating value for its stakeholders by implementing internationally-certified practices to produce, manufacture and distribute sustainable value-added Vegetable Oils and fats. (Photo: Business Wire)

GUATEMALA CITY, Guatemala--()--AgroAmerica Tropical Oil publiceert haar zesde Sustainability Report, waarin de impact wordt gepresenteerd van de programma’s, projecten en goede praktijken die zijn uitgevoerd door het wereldleidende bedrijf, met betrekking tot kwaliteit, productiviteit en winstgevendheid van zijn operaties.

“Elk rapport dat we publiceren, stelt ons vastbesloten om bij te dragen aan een betere wereld. Het is een constante beoordeling van onze prestaties en vooruitgang in de richting van de doelen die we onszelf hebben gesteld, zodat we met trots voedsel kunnen blijven produceren dat goed voor je is en goed voor de planeet,” zegt Fernando Bolaños, CEO AgroAmerica.

Javier Aguirre
Corporate Director