NetApp neemt Spot over

Gecombineerde bedrijven om leiderschap te vestigen in Application Driven Infrastructure, waarbij zowel de public cloud-rekenkracht als de opslagkosten worden geoptimaliseerd met zijn toonaangevende platforms

SUNNYVALE, Californië--()--NetApp® (NASDAQ: NTAP), de leider op het gebied van cloud-dataservices, heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst heeft gesloten voor de overname van Spot, een leider op het gebied van computerbeheer en kostenoptimalisatie in de publieke clouds, om leiderschap te verwerven op het gebied van Application Driven Infrastructure.

Initiatieven op het gebied van digitale transformatie zijn in een stroomversnelling gekomen en blijven de hoogste bedrijfsprioriteit, vooral in de huidige omgeving, en de public clouds bieden de snelheid en flexibiliteit die nodig zijn om door dit nieuwe normaal te navigeren, aangezien bedrijven nieuwe manieren vinden om te werken, te communiceren en zaken te doen. Niet-geoptimaliseerde clouds kunnen echter kostbaar zijn en de bedrijfstransformatie vertragen. Om deze uitdaging aan te gaan, vertaalt een Application Driven Infrastructure de werklastpatronen van de applicatie en zorgt voor het best mogelijke prestatieniveau en de beste kosten voor opslag en berekening, en dat alles met behoud van de gecontracteerdeservice-level agreement (SLA) en service-level objective (SLO) . Samen zorgen de Application Driven Infrastructure van NetApp en Spot voor continue optimalisatie ervoor dat klanten tot 90 procent van hun reken- en opslagcloudkosten kunnen besparen, die doorgaans 70 procent uitmaken van de totale clouduitgaven, en de acceptatie van de openbare cloud versnellen.

NetApp Press Contact:
Amelia Vierra