Sintavia behaalt Nadcap-accreditatie voor warmtebehandeling

Goedkeuring zal de productietijden aanzienlijk verkorten en de kwaliteit van onderdelen voor klanten verhogen

Sintavia is the only company in the world with Nadcap approvals for laser additive manufacturing, electron beam additive manufacturing, and in-house heat treatment. (Photo: Business Wire)

HOLLYWOOD, Fla.--()--Sintavia, LLC, een toonaangevende fabrikant van additieven voor lucht- en ruimtevaart en defensie, heeft vandaag aangekondigd dat het de goedkeuring van het National Aerospace en Defense Contractors Accreditation Program (Nadcap) heeft verkregen voor warmtebehandeling in zowel Hollywood, Florida als Davie, Florida, locaties. Sintavia is het enige bedrijf ter wereld met Nadcap-goedkeuringen voor laseradditiefproductie, elektronenstraaladditiefproductie en interne warmtebehandeling.

Sintavia, LLC
Lindsay Lewis, Marketing Manager