Radicle Growth en Syngenta lanceren de Radicle Protein Challenge van Syngenta om $ 1,25 miljoen te investeren in technologieën om de toekomst van proteïne te ondersteunen

Aanvraagperiode open tot en met 29 mei; Roept bedrijven uit alle fasen op om eiwituitdagingen van plantaardige tot regeneratieve ag op te lossen om financiering aan te vragen

SAN DIEGO--()--Radicle Growth, een acceleratiefonds, en Syngenta, een toonaangevend landbouwbedrijf dat de wereldwijde voedselzekerheid helpt verbeteren, hebben vandaag de lancering aangekondigd van de Radicle Protein Challenge door Syngenta. Samen zullen Radicle en Syngenta twee bedrijven identificeren met nieuwe oplossingen om de toekomst van eiwitten te ondersteunen (waaronder nieuwe of experimentele eiwitbronnen of eiwitconversietechnologieën) die uitdagingen oplossen, variërend van plantaardige ag tot de regeneratieve kant van de landbouw, om 1,25 miljoen dollar in te investeren.

Danielle Dougan for Radicle Growth
ddougan@radicle.vc