AlertEnterprise uitgeroepen tot finalist voor SAP® Pinnacle Award 2020 in SAP App Center Partner of the Year-categorie

AlertEnterprise Named a Finalist for 2020 SAP® Pinnacle Award in SAP App Center Partner of the Year (Spotlight) Category (Graphic: Business Wire)

FREMONT, Californië--()--AlertEnterprise heeft vandaag aangekondigd dat SAP het heeft erkend als finalist voor een SAP® Pinnacle Award in de categorie SAP App Center Partner of the Year. De jaarlijkse SAP Pinnacle Awards erkennen de bijdragen van vooraanstaande SAP-partners die uitblonken in het ontwikkelen en uitbreiden van hun partnerschap met SAP en het helpen van klanten om hun doelen te bereiken. Finalisten en winnaars in 34 categorieën werden gekozen op basis van aanbevelingen uit het SAP-veld, feedback van klanten en prestatie-indicatoren. De Enterprise Guardian en AlertGuardian HCM van AlertEnterprise zijn beschikbaar in SAP App Center, de digitale marktplaats voor SAP-partneraanbiedingen.

Willem Ryan
Vice President Marketing and Communications