B2Broker introduceert B2Core om bedrijven een gloednieuw pakket gebaseerd op Trader’s Room concept aan te bieden

LIMASSOL, Cyprus--()--B2Broker, een toonaangevende leverancier van oplossingen voor liquiditeit en technologie voor de forex- en crypto-branche, is verheugd om B2Core te introduceren, een belangrijke upgrade van zijn Trader’s Room-oplossing voor klantenfirma’s, die een grondige revisie heeft ondergaan in antwoord op de vraag van de klant en om te voldoen aan de veeleisende zakelijke behoeften van vandaag.

Volledig nieuw klantenfirma concept

B2Core neemt een geheel nieuw jasje aan en omvat een groot aantal nieuwe mogelijkheden, met als hoogtepunt een innovatieve en unieke service op maat voor klanten. B2Core biedt een veelzijdige, sterk verbeterde gebruikerservaring in vergelijking met de vorige versie van het bedrijf. Het consolideert alle eerdere aspecten van Trader’s Room, inclusief het klantengedeelte, enz., waardoor de bestaande SaaS-oplossing van het bedrijf naar de top van zijn klasse in de financiële dienstverlening wordt verheven.

Rosemary Barnes
Head of PR & Marketing