PTW benoemt nieuwe Chief Operating Officer en Chief Product Officer tot executive team

Andy Emery, Chief Operating Officer (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--PTW, de toonaangevende outsourcer van videogames en technische services, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Kasturi Rangan en Andy Emery in hun C-Suite.

Andy Emery werkt al vijf jaar bij PTW en treedt op als Chief Operating Officer. Andy kwam in 2015 bij PTW door de overname van zijn bedrijf SIDE, dat de audiosector van PTW transformeerde. In 1997 richtte Andy SIDE op in Londen, samen met Phil Evans en Steve Parker, met als missie om spraakoptredens van wereldklasse naar videogameproducties te brengen. SIDE vond groot succes in die missie, werkte aan veel van de meest geliefde franchises in de branche en werd onderweg erkend met tien Industry Excellence Awards. SIDE werd in 2015 overgenomen door PTW en Andy werd een integraal onderdeel van het PTW-managementteam. Aanvankelijk hield Andy toezicht op de opening van twee nieuwe SIDE-locaties in Los Angeles en Shanghai en werd hij vice-president van Strategy en Innovation. Zijn meest recente rol omvatte het beheer van de hele Europese regio als president van Europa voor PTW.

For queries related to PTW, please email:

Media Contacts:
Jessica Nelson
Jessica.nelson@bcw-global.com

For queries related to PTW, please email:

Media Contacts:
Jessica Nelson