Skilling lanceert de eerste naadloze integratie in de branche met cTrader van Spotware, gericht op professionele handelaren. (Photo: Business Wire)

NICOSIA, Cyprus--()--Forex en CFD online handelsplatform Skilling kondigde vorige week de lancering aan van de eerste naadloze integratie in de branche met cTrader van Spotware - een unieke functie die intern wordt genoemd: één account. Twee platforms.

Met deze functie kan Skilling haar klanten naadloze handel aanbieden op twee verschillende handelsplatforms binnen een enkele Skilling-account zonder de noodzaak om twee verschillende portefeuilles te financieren of twee handelsaccounts afzonderlijk te beheren.

“Simpel gezegd, we wilden onze klanten een keuze geven welk handelsplatform ze wilden gebruiken - onze eigen Skilling Trader of een meer geavanceerde klantgerichte cTrader. Het probleem dat u hebt met andere makelaars met meerdere platforms, is de noodzaak om twee handelsaccounts afzonderlijk te financieren, met behoud van gezonde marges over twee verschillende accounts en met twee sets handelsactiviteiten. Met deze unieke integratie wordt alles wat u doet op het ene handelsplatform ook weerspiegeld in het andere. Dus als u goud gaat handelen op Skilling Trader, zult u dezelfde positie zien wanneer u ons cTrader-platform gebruikt. En vice versa. Tot ziens twee verschillende gratis marges, twee betaalportefeuilles en twee handelsaccounts. Met Skilling heeft u één handelsaccount en een keuze via welk platform u uw transacties uitvoert, ”zei André Lavold, CEO van Skilling Group.

For more information please contact:
Pavel Spirin
marketing@skilling.com

Release Summary

Forex and CFD online trading platform Skilling announced the launch of the industry’s first seamless integration with Spotware’s cTrader.

For more information please contact:
Pavel Spirin
marketing@skilling.com