De LYCRA Company viert zijn eerste verjaardag als nieuw bedrijf

Deelt hoogtepunten uit eerste jaar als zelfstandige dochteronderneming van The Ruyi Group

Pictured: Shandong Ruyi Chairman, Yafu Qiu and The LYCRA Company CEO, Dave Trerotola (Photo: Business Wire)

WILMINGTON, Del.--()--De LYCRA Company, een wereldleider in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen voor de textiel-, kleding- en persoonlijke verzorgingsindustrie, viert zijn eerste verjaardag als een zelfstandige dochteronderneming van de Ruyi Group op 31 januari.

In 2020 werkt The LYCRA Company op volle sterkte in alle facetten van de organisatie en scherpt het zijn focus aan om waarde te creëren door strategische investeringen in wetenschap en technologie, aangezien innovatie een belangrijke factor is voor het toekomstige succes van het bedrijf. Het bedrijf onderzoekt ook actief mogelijke synergieën met Ruyi, zijn meerderheidsaandeelhouder, waaronder het benutten van zijn spandex-capaciteit en volledig geïntegreerde waardeketen.

Janeen Hill
Janeen.a.hill@lycra.com