Parlementsleden van over de hele wereld juichen het Year of Tolerance Initiative van de UAE toe

Kroonprins Mohamed Bin Zayed van Abu Dhabi zegt dat parlementen een sleutelrol spelen bij het bouwen van bruggen van coƫxistentie en begrip tussen gemeenschappen

Loading media player...

Parliamentarians From Around The World Laud UAE’s Year of Tolerance Initiative (Video: AETOSWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Zijne Hoogheid Sheikh Mohamed bin Zayed Al Nahyan, kroonprins van Abu Dhabi enDeputy Supreme Commander of the UAE Armed Forces, ontving een delegatie van sprekers en leden van regionale en internationale parlementen en leden van de Global Council for Tolerance and Peace.

Zijne Hoogheid Sheikh Mohamed bin Zayed verwelkomde de delegatie en wenste hen een veelbewogen verblijf in de UAE terwijl hij zijn geluk uitte over de positieve internationale opkomst van het Year of Tolerance, zowel op officieel als op populair niveau. Het is vermeldenswaard dat de delegatie de UAE heeft bezocht om deel te nemen aan de viering van de Federal National Council (FNC) ter gelegenheid van het einde van het Year of Tolerance.

Global Council for Tolerance and Peace
Ahmed bin Mohammed Al Jarwan, +35699668788