IDEMIA levert eSIM-service aan KDDI

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--IDEMIA, de wereldleider in Augmented Identity, zal zijn Smart Connect Subscription Management en Hub voor eSIM-compatibele laptops en pc’s leveren voor Enterprise-klanten.

Het Smart Connect Platform van IDEMIA zal door KDDI worden gebruikt voor zijn eSIM-managementtechnologie om Japanse zakelijke gebruikers mobiele connectiviteit te bieden. Hierdoor kunnen werknemers in het veld altijd en overal online gaan, zonder te wachten op wifi-connectiviteit of het netwerk van SIM-kaarten.

KDDI’s Japanse zakelijke klanten zullen hun werknemers laten genieten van veilige en betrouwbare mobiele connectiviteit op hun eSIM-compatibele Windows 10-apparaten. Dankzij de Smart Connect Hub van IDEMIA kunnen IT-beheerders van bedrijven eSIM-connectiviteit eenvoudig op afstand activeren, aanbieden en beheren via hun bestaande UEM-platform (Unified Endpoint Management).

Press contact:
Hanna Sebbah