Advance Auto Parts, Blue Cross NC, Emory Healthcare, Johnsonville, Parkview Health en Royal Bank of Scotland ontvangen Planview Vision Awards

Planview erkent toekomstgerichte marktleiders in de sector die hun strategie omzetten in resultaten in de veranderende arbeidswereld.

AUSTIN, Texas--()--Meer dan 700 deelnemers kwamen samen op Planview Horizons 2019 om contact te leggen, samen te werken en te vieren met branchegenoten. Dit jaar ontvingen Advance Auto Parts, Blue Cross NC, Emory Healthcare, Johnsonville, Parkview Health en Royal Bank of Scotland de Planview Vision Awards voor transformationeel leiderschap en uitmuntendheid.

“Er zijn veel opmerkelijke zakelijke transformatie-reizen die onze klanten hebben gemaakt met behulp van Planview-oplossingen”, zegt Marc Cannon, Chief Customer Officer van Planview. “We waren vereerd tijdens Planview Horizons dit jaar om deze zes visionaire organisaties te vieren voor hun inzet en succes bij het bereiken van hun strategische doelen.”

Planview
Karoline McLaughlin