CutPRO® snijbestendige kleding te zien op ‘Glasstec 2020’ Expo

CutPRO® Cut Resistant Clothing Is Exhibiting At ‘Glasstec 2020’ Expo on 20-23 October 2020 in Dusseldorf, Germany. (Graphic: Business Wire)

WETHERBY, England--()--“We hebben besloten om onze werkelijk uitstekende snijbestendige kledinglijn te presenteren en te laten zien op glasstec2020, ‘s werelds grootste en meest gerespecteerde beurs binnen de glasbranche”, kondigde Robert Kaiser, CEO van PPSS Group und CutPRO® Cut Resistant Clothingvandaag aan.

Bijna 1.300 exposanten uit 50 landen uit de hele wereld zullen de glasstec2020 Expo van 20 – 23 oktober 2020 in Düsseldorf bijwonen.

Exposanten presenteren hun nieuwste innovaties binnen de glassector en persoonlijke beschermingsmiddelen.

“Er is geen beter platform voor ons om ons aanbod van potentieel levensreddende snijbestendige kleding aan de wereld te presenteren”, aldus Robert Kaiser.

Robert Kaiser, CEO
PPSS Group / CutPRO®