Yokogawa brengt Dynamic Real Time Optimizer uit, een nieuwe oplossing in de OpreX Asset Operations and Optimization-familie

- Het verbeteren van de productiviteit en het maximaliseren van de winst door snel in te spelen op dynamisch veranderende marktomstandigheden -

Operating window of Dynamic Real Time Optimizer (Graphic: Yokogawa Electric Corporation)

TOKIO--()--Yokogawa Electric Corporation (TOKYO:6841) kondigt de lancering aan van Dynamic Real Time Optimizer, een oplossing in de OpreXTM Asset Operations and Optimization familie. Met behulp van een combinatie van eerste principesimulatie en multivariabele voorspellende besturingstechnologie helpt de Dynamic Real Time Optimizer-software bij het optimaliseren van de werking van de fabriek.

Deze geïntegreerde oplossing is gebaseerd op Yokogawa's geavanceerde procesbesturingstechnologieën en industriekennis en simulatietechnologieën, ontwikkeld door KBC Advanced Technologies Limited (KBC, CEO: Andrew Howell), een Britse dochteronderneming van Yokogawa. Deze oplossing stelt fabrieken in staat om snel te reageren op dynamisch veranderende omstandigheden op de oliemarkt en de productmarkt en om zowel de productiviteit als de winstgevendheid te verbeteren.

Yokogawa Electric Corporation
Public Relations, Integrated Communications Center