CrossFit, Inc. op zoek naar de meest fitte vrouw en man in elk land

Afghanistan National Champion Sami Salampur smiles moments before taking the field at the opening ceremony at the 2019 Reebok CrossFit Games. (Photo: Michael Valentin / Business Wire)

SANTA CRUZ, Californië--()--Aan het einde van de 2020 Reebok CrossFit Games Open in oktober, zal CrossFit, Inc. de meest fitte man en vrouw vinden in elk in aanmerking komend land dat deelneemt aan de wereldwijde CrossFit Open en hen tot nationale kampioenen kronen. Nationale kampioenen kwalificeren zich automatisch voor de 2020 Reebok CrossFit Games, gehouden in augustus in Madison, Wisconsin. Daar krijgen nationale kampioenen de kans om te concurreren met andere Games-atleten voor $ 1,6 miljoen en de titel Fittest on Earth.

Wat zijn de CrossFit Games?

De CrossFit Games zijn een slopende, meerdaagse competitie waarin topsporters van 14 tot 60 jaar en teams uit de hele wereld elkaar beconcurreren in de ultieme fitheidstest. De CrossFit Games zijn de Sport of Fitness, en goed afgeronde atleten trainen om voorbereid te zijn op onbekende events die vlak voor de wedstrijd worden aangekondigd. CrossFit-elementen worden geselecteerd uit gymnastiek, powerlifting, Olympisch gewichtheffen, hardlopen, roeien en nog veel meer.

Johnathan Haynes
support@crossfitgames.com