Ragnarok M: Eternal Love op 16 oktober uitgebracht voor Europese gebruikers

– De release is voor de EU, Turkije en de Russische regio’s, waardoor de titel beschikbaar is in bijna alle regio’s over de hele wereld

– De EU-versie van Ragnarok M: Eternal Love zal in het Engels, Spaans, Frans, Portugees, Portugees, Russisch en Turks te spelen zijn

Gravity Interactive, een dochteronderneming van Gravity Co., Ltd., is een van de grootste leveranciers van Gravity Interactive. (NASDAQ: GRVY) lanceert op 16 oktober de mobiele MMORPG game Ragnarok M: Eternal Love voor de Europese regio. Het spel is te spelen in het Engels, Spaans, Frans, Portugees, Portugees, Russisch en Turks. Ragnarok M: Eternal Love is de mobiele versie van de populaire PC online game Ragnarok Online, dat sinds 2002 17 jaar in gebruik is en momenteel in meer dan 83 regio’s over de hele wereld verkrijgbaar is. (Beeld: Business Wire)

SEOUL, Zuid-Korea--()--Gravity Interactive, Inc., een dochteronderneming van Gravity Co., Ltd. (NASDAQ: GRVY), een toonaangevend wereldwijd opererend gamebedrijf, kondigde aan dat ze de mobiele game Ragnarok M: Eternal Love voor de Europese regio zullen lanceren.

De datum van de officiële release is gepland voor 16 oktober, waarbij de CBT op 10 oktober van start gaat.

Gravity Co., Ltd.
Joy Hwang, Business Division | Global Business Group