Brightcove lanceert een nieuw platform om over-the-top (OTT) video-apps op apparaten in recordtijd te publiceren

Brightcove Beacon™ stelt contenteigenaren in staat om snel en eenvoudig applicaties voor de gewenste platforms te genereren en het bereik van het publiek uit te breiden naar miljoenen kijkers

BOSTON--()--Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV), de toonaangevende leverancier van clouddiensten voor video, kondigde vandaag Brightcove Beacon aan, een nieuw op SaaS-gebaseerd OTT-platform. Brightcove Beacon stelt bedrijven in staat om snel en kosteneffectief eersteklas video-ervaringen te leveren en te lanceren via mobiele, web-, slimme TV’s en aangesloten TV’s, dit alles met de flexibiliteit van meerdere monetisatiemodellen, ondersteund door de kracht van Brightcove.

De afgelopen twaalf maanden is er wereldwijd een golf van OTT-diensten geweest. Het publiek verbruikt meer videocontent dan ooit en op veel verschillende soorten apparaten.

Meredith Duhaime
Brightcove, PR Manager