DXC Technology benoemt Mike Salvino tot president en algemeen directeur als opvolger van aftredend CEO Mike Lawrie, die verdergaat als voorzitter

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft aangekondigd dat de raad van bestuur van het bedrijf Mike Salvino vanaf heden heeft verkozen tot voorzitter en algemeen directeur.

Salvino volgt Mike Lawrie op, die sinds de oprichting van DXC in 2017 voorzitter, president-directeur en algemeen directeur van DXC is geweest. Lawrie heeft aangekondigd dat hij aftreedt als president en CEO en op 31 december 2019 terug zal treden als bestuursvoorzitter van DXC.

“Mike Salvino, die in mei 2019 tot de raad van bestuur van DXC is toegetreden, is een gerespecteerde leider in de IT-dienstensector met meer dan 30 jaar ervaring en een sterke staat van dienst op het gebied van het opbouwen van winstgevende bedrijven die waardevol zijn voor klanten en aandeelhouders”, aldus Manoj P. Singh, voorzitter van het benoemingscomité van de raad.

Rich Adamonis, Corporate Media Relations, +1 862.228.3481, radamonis@dxc.com
Jonathan Ford, Investor Relations, +1 703.245.9700, jonathan.ford@dxc.com