Pricefx eerste SAP® C/4HANA ISV die Gold Status voor SAP® PartnerEdge® Build bereikt

Vraag naar dynamische en algoritmische prijsoptimalisatieoplossingen stimuleert wereldwijde verkoop via SAP App Center

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in cloud pricing software, heeft aangekondigd dat het de Gold partnerstatus heeft bereikt in het SAP® PartnerEdge® Build-programma, waarmee het haar status als zeer gewaardeerde partner voor prijsoptimalisatieoplossingen in het SAP App Center heeft bevestigd. Pricefx is de eerste ISV die dit niveau voor Build heeft bereikt, wat de sterke vraag naar innovatieve cloud-gebaseerde pricingoplossingen aantoont.

Pricefx heeft de meeste SAP App Center-transacties van alle SAP-partners, met opportuniteiten in Noord-Amerika, Latijns-Amerika en EMEA. Het SAP App Center biedt klanten realtime-toegang tot meer dan 1.900 innovatieve partneroplossingen die hun SAP-oplossingen aanvullen en uitbreiden, waardoor een digitale transformatie van hun bedrijf mogelijk wordt.

Cathy Summers
Summers PR