Begin vandaag aan een nieuw Pokémon-avontuur met de lancering van Pokémon Masters Worldwide op Android- en iOS-apparaten

Pokémon-strategie en vechtgame nu beschikbaar als download, met speciale in-game-evenementen en beloningen beschikbaar voor een beperkte tijd

(Graphic: Business Wire)

TOKYO--()--Vandaag heeft DeNA Co., Ltd., in samenwerking met The Pokémon Company, het langverwachte mobiele spel Pokémon Masters voor Android- en iOS-apparaten wereldwijd gelanceerd. Het spel is nu beschikbaar om te downloaden via de onderstaande links.

Links voor download

Pokémon Masters is een strategie en vechtspel waarin spelers teams van sync-paren (de combinatie van een Trainer en hun partner Pokémon) vormen om 3-op-3 real-time gevechten tegen AI-tegenstanders te voeren. Met 65 synchronisatieparen om bij de lancering te rekruteren, kunnen spelers samenwerken met iconische duo’s zoals Korrina & Lucario, Brendan & Treecko, Clair & Kindra, en nog veel meer. Het spel speelt zich af op een geheel nieuwe locatie, het eiland Pasio, waar Trainers en hun partner Pokémon uit alle bekende Pokémon-regio’s zich hebben verzameld om te strijden.

Media Contacts for Information Inquiries
TriplePoint PR
Jesse Bandeen
North America: DeNA@triplepointpr.com
Europe: DeNA@hopeandglorypr.com
Note: Please refrain from using this information in articles.

Media Contacts for Information Inquiries
TriplePoint PR
Jesse Bandeen
North America: DeNA@triplepointpr.com
Europe: DeNA@hopeandglorypr.com
Note: Please refrain from using this information in articles.