Netcracker erkend als de NFV-marktleider in orkestratie als de industrie evolueert naar 5G

GlobalData identificeert Netcracker als enige NFV MANO-leider op basis van commerciële implementaties, geavanceerde cloud-native technologie en 5G Operations Enablement

WALTHAM, Mass.--()--Netcracker Technology heeft vandaag aangekondigd dat GlobalData de Hybrid Operations Management (HOM) -oplossing van Netcracker heeft uitgeroepen tot de enige leider in het 2019 NFV MANO: Competitive Landscape Assessment-rapport van het bedrijf. Op basis van een beoordeling van 17 leveranciers, citeerde GlobalData verschillende unieke onderscheidende factoren van de oplossing van Netcracker, waaronder de kracht van de kerntechnologie, het grote aantal commerciële implementaties en het gebruik van een enorm ecosysteem van onboarded VNF’s en services.

Netcracker’s HOM-oplossing maakt gebruik van een geavanceerde cloud-native, op microservices gebaseerde architectuur die op elke publieke of private cloud kan worden geïmplementeerd. Door gebruik te maken van deze omgeving is de oplossing toonaangevend in de markt voor de ondersteuning van complexe en hybride use cases, waaronder 5G.

Erin O’Reilly
Netcracker Technology
+1-781-366-7049
Erin.Oreilly@Netcracker.com