Toshiba Memory onthult nieuwe technologie voor verwijderbare NVMe geheugenapparaten met een baanbrekende verhouding tussen grootte en prestatie

XFMEXPRESS™-technologie herdefinieert opslag voor ultra-mobiele en ingebouwde toepassingen met een krachtige combinatie van grootte, prestaties en onderhoudsgemak

XFMEXPRESS (TM) (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Toshiba Memory Corporation, de wereldleider in geheugenoplossingen, kondigt vandaag XFMEXPRESS™ aan, een nieuwe technologie voor verwijderbare PCIe® aangesloten NVMe™-geheugenapparaten. Met een nieuwe vormfactor en een innovatieve connector biedt de XFMEXPRESS technologie een ongeëvenaarde combinatie van functies die ontworpen zijn om een revolutie teweeg te brengen in ultra-mobiele pc’s, IoT-apparaten en diverse ingebouwde toepassingen. Toshiba-geheugen herkende de noodzaak van een nieuwe klasse van verwijderbare opslag en maakte gebruik van zijn uitgebreide achtergrond in ontwerpen met één pakketgeheugen om XFMEXPRESS-technologie te ontwikkelen en deze belangrijke functies te bieden:

Toshiba Memory Holding Corporation
Kota Yamaji