Quanergy’s QORTEX DTC™-oplossing geselecteerd voor gebruik in grote beveiligingsfaciliteit in Zuid-Korea

LiDAR technologieleider breidt zijn aanwezigheid in de APAC-regio uit met zijn beveiligingsinstallatie

QORTEXDTC(TM), LiDAR-Based Security Solution (Graphic: Business Wire)

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een toonaangevende leverancier van LiDAR (Light Detection and Ranging)-sensoren en slimme detectie-oplossingen, kondigt vandaag aan dat zijn gepatenteerde LiDAR-randbeveiligingssysteem, QORTEX DTC™ (Detection, Tracking, Classification) Solution, zal worden gebruikt voor de bescherming van een grootschalige beveiligingsinstallatie in Zuid-Korea. Deze installatie, die de massale inzet van LiDAR-sensoren en softwarelicenties omvat, breidt het leiderschap van Quanergy in de APAC-regio aanzienlijk uit.

Korea is bezig met het upgraden van zijn beveiligingssystemen naar de laatste innovaties en technologische vooruitgang. De huidige op camera’s gebaseerde systemen en de traditionele perimeterinbraakpreventietechnologie bieden niet langer het nodige inzicht om kritieke beveiligingsfaciliteiten te beschermen.

Sona Kim
Marketing Communications Manager