Tez Financial Services and Green Girls Organization geselecteerd als winnaars van Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition na wereldwijd zoeken

Twee vrouwelijke topondernemers uit de FinTech- en Social Impact-uitdagingen ontvingen elk 100.000 dollar (USD) en kregen toegang tot Visa’s netwerk om hun bedrijven te laten groeien

Chris Curtin, Senior Vice President, Chief Brand & Innovation Marketing Officer, Visa Inc. (left) and Marianne Mwaniki, Senior Vice President, Social Impact, Visa Inc. (right) present FinTech Challenge winner Tez Financial Services to Naureen Hyat, Co-Founder & Business Head (center). (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE:V) was onlangs gastheer van het Visa Everywhere Initiative (VEI): Women’s Global Edition, de eerste keer dat het programma zich richtte op organisaties met ten minste één vrouwelijke oprichter of mede-oprichter van over de hele wereld die de wereld veranderen door het oplossen van zakelijke en sociale uitdagingen.

Marni Goldberg
202-313-1253