'Holy Cow Ranch' in Wyoming ter grootte van bijna 16 vierkante kilometer, gelegen naast Bighorn National Forest, wordt geveild via Concierge Auctions

Holy Cow Ranch – Sheridan, WY (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Een vastgoed van bijna 16 vierkante kilometer, gelegen halverwege tussen Yellowstone Park en Mount Rushmore in Sheridan, Wyoming - liefkozend bekend als Holy Cow Ranch - wordt volgende maand geveild via de toonaangevende wereldwijde firma Concierge Auctions. Het vastgoed beschikt over vijf structuren, waaronder een gastenverblijf en de woning van de eigenaar, een zwembad met poolhouse, tennisbanen en kilometers omheining naast het Bighorn National Forest. 43 Rapid Creek Road, dat eerder te koop stond voor $ 23,5 miljoen, wordt zonder voorbehoud geveild in samenwerking met Bruce Garber, Joe Steger en Roger St Clair van Century 21 BHJ Realty, Inc. Het bieden, dat wordt gehouden via de online marktplaats van Concierge Auctions, wordt geopend op 23 juli en sluit op 26 juli .

"De veiling van Holy Cow Ranch biedt de mogelijkheid om een aantal van de mooiste, werkelijk indrukwekkende landschappen van Noord-Amerika in bezit te krijgen," aldus Garber. "Met de bestaande structuren en eindeloze mogelijkheden voor avontuur in een belastingvriendelijke staat, is het vastgoed een waarlijk westers paradijs waar de verbeelding vrij spel heeft."

De verblijven in blokhutstijl van Holy Cow Ranch liggen in de schaduw van het Bighorn-gebergte en bieden vijf suites en 10 extra slaapkamers, meerdere kamerhoge stenen open haarden, een wenteltrap, op maat gemaakt freeswerk, een grote moderne keuken, ruimte met bubbelbad en sauna, bioscoop en gameruimte met cowboysaloon. Aanvullende structuren op het terrein zijn onder meer een eigenaarswoning met een eetkamer, mediaruimte, speelkamer, bar en gameruimte, fitnessruimte, thuiskantoor en studeerkamer; ranchkantoren, woning voor de ranchmanager, twee op maat gemaakte woningen en schuren.

Buitenvoorzieningen omvatten bijna 16 vierkante kilometer grond, een zwembad met poolhouse, tennisbanen, bas- en forelvisvijvers en Rapid Creek, paden voor paardrijden en wandelen, rivierirrigatie en kilometers omheining langs het Bighorn National Forest, dat meer dan 1.200 routes, campings en picknickplaatsen heeft om te verkennen. Wild dat op het vastgoed gevonden wordt omvat edel- en muilezelherten, antilopen, elanden en hoogland- en zangvogels.

Het vastgoed ligt 20 kilometer ten westen van het centrum van Sheridan, de golfhoofdstad van Wyoming, en biedt drie nabijgelegen golfbanen. Het gebied is een populaire winterbestemming en heeft een overvloed aan sneeuwscooter- en langlaufroutes. Het centrum van Sheridan biedt winkels, uitgaansgelegenheden, goede restaurants en een overvloed aan historische bezienswaardigheden.

Ga voor meer informatie naar ConciergeAuctions.com of bel +1.212.202.2940.

Kari Neering kari@relevanceinternational.com
Ethan Elkins ethan@relevanceinternational.com