SpeeDx kondigt een samenwerkingsovereenkomst met GSK aan voor de levering van tests en technologie

De tests en de technologie van SpeeDx zullen worden gebruikt om GSK antibiotische klinische proeven te steunen

“SpeeDx has a demonstrated commitment to improve patient care, and our tests currently used in clinical practice are supporting Resistance Guided Therapy, positively impacting cure rates and helping to minimise the spread of antimicrobial resistant infections.” Colin Denver, SpeeDx CEO. (Photo: Business Wire)

SYDNEY--()--SpeeDx Pty. Ltd., een ontwikkelaar van innovatieve moleculaire diagnostische oplossingen, heeft een samenwerkingsovereenkomst met GSK ondertekend, om een combinatie van bestaande tests en de ontwikkeling van op maat gemaakte tests te verstrekken om bepaalde GSK antibiotische klinische proeven en nieuwe productontwikkeling te steunen.

“Wij zijn blij met deze uitbreiding van het nut en de toepassing van onze tests en technologie,” zegt Colin Denver, SpeeDx CEO.

Australia, New Zealand and Europe
Madeline O’Donoghue – SpeeDx