ExaGrid uitgeroepen tot “Enterprise Backup Hardware Product of the Year”

Onderscheiding gepresenteerd door Storage Magazine tijdens de jaarlijkse ceremonie “Storries XVI”

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up, kondigde vandaag aan dat het tijdens de jaarlijkse prijsuitreiking van Storries XVI is uitgeroepen tot het “Enterprise Backup Hardware Product of the Year” van Storage Magazine. De winnaars worden bepaald door het publiek, dus de ontvangst van deze prijs is bijzonder belangrijk; het is een voorbode van de collectieve stemmen van de klanten en partners van ExaGrid en bevestigt de uitmuntendheid van ExaGrid’s gedifferentieerde productarchitectuur en superieur klantondersteuningsmodel.

“We zijn vereerd om deze prijs te ontvangen van Storage Magazine,” zei Bill Andrews, President en CEO van ExaGrid.

Stacey Foster
ExaGrid