Franse Biotech CellVax is nu in staat om preklinische studies bij grote dieren te volbrengen

• CellVax kondigt vandaag aan dat het een strategisch partnerschap heeft getekend met 2 grote Chinese farmaceutische bedrijven: Medtech OSMUNDA, een wereldwijd toonaangevend CRO- en serviceprovider voor medische onderzoeken en grote farmaceutische actoren, Guangzhou General Pharmaceutical Research Institute.
  • CellVax kan nu aan haar Europese klanten nieuwe standaarden voor preklinische en klinische onderzoeken voorstellen, met grote, niet op knaagdieren gebaseerde modellen
  • Kwalificerende strategie om te voldoen aan internationale normen voor wetenschappelijke kwaliteitscontrole
  • Publieke en private financiering is onderweg om de sterke groei van CellVax te ondersteunen.

MAISON-ALFORT, Frankrijk--()--Dankzij dit strategisch partnerschap kan CellVax nu inspelen op de sterke vraag naar optimale selectie van modellen die de menselijke ziekten het best vertegenwoordigen en in staat is om preklinische studies aan te bieden bij grote niet-knaagdierachtige soorten, evenals gediversifieerde preklinische modellen of klinische proeven.

CELLVAX
Dr. Mingxing WEI, CEO
+33 (0) 671434751 (France); +86 182 271 08395 (China)
contact@cellvax-pharma.com