Verimatrix kondigt API-integratie aan tussen VCAS Ultra en Amazon Web Services (AWS) voor beveiligde live video

LAS VEGAS--()--NAB Show 2019 (Booth #SU3110) – Verimatrix, een Inside Secure (Euronext Paris – INSD) bedrijf, kondigde vandaag API integratie aan tussen haar Verimatrix Video Content Authority System (VCAS) Ultra™ en AWS Elemental MediaConnect. De API-integratie biedt voorwaardelijke toegang (CA) en rechtenbeheer dat wordt toegepast tussen de ingestie van content en de distributieworkflows voor videodienstverleners.

Aangezien contentproviders en videoserviceproviders content delivery workflows naar de cloud verplaatsen, hebben zij behoefte aan een betrouwbare en efficiënte manier om live streams te uploaden en over te dragen.

Kelly Foster, Verimatrix
+1 619-846-8229