Morinaga Milk’s Probiotische Bifidobacterium infantis M-63 verlicht geestelijke stress bij overstromingsslachtoffers

TOKYO--()--Morinaga Milk Industry Co., Ltd. (TOKYO: 2264), een toonaangevend Japans zuivelbedrijf, heeft vandaag nieuw onderzoek aangekondigd dat aantoont dat de consumptie van de eigen probiotische Morinaga Bifidobacterium infantis M-63 de mentale toestand van slachtoffers van de rampzalige overstroming in 2014-2015 in Maleisië heeft verbeterd. Het onderzoek is in samenwerking met de Universiti Sains Malaysia (USM) volbracht.

Het is een van de populairste onderwerpen in het wetenschappelijk onderzoek van vandaag de dag: hoe het microbioom van een persoon zijn of haar gezondheid beïnvloedt op manieren die voorheen niet voor mogelijk werden gehouden. De populariteit van dit type onderzoek is het gevolg van een een veelheid aan publicaties die ogenschijnlijk diverse gezondheidskwesties als de spijsvertering, immuniteit, gewichtsbeheersing en zelfs mentale gezondheid hebben gekoppeld aan de samenstelling van de intestinale microflora van een individu.

Saki Yamashita
Morinaga Milk Industry Co., Ltd.
+81-3-3798-0152
sa-yamashita@morinagamilk.co.jp

Saki Yamashita
Morinaga Milk Industry Co., Ltd.
+81-3-3798-0152
sa-yamashita@morinagamilk.co.jp