BIOCERES en UNION ACQUISITION CORP. kondigen de niet-geauditeerde kwartaalresultaten van Bioceres over de periode eindigend op 31 december 2018 aan.

Union Acquisition Corp.’s Sponsor en/of gelieerde ondernemingen kondigen het voornemen aan om op de open markt aandelen van de Union aan te kopen.

NEW YORK--()--Bioceres, een toonaangevend Latijns-Amerikaans landbouwbiotechbedrijf (het “bedrijf”), en Union Acquisition Corp. (NYSE: LTN) (,,UAC”), een bedrijf voor speciale doeleindenaanwinst, kondigde vandaag de niet-geauditeerde bedrijfsresultaten voor kwartaal 4, 2018 aan. De partijen hadden eerder de uitvoering aangekondigd van een definitieve aandelenruilovereenkomst (de “Exchange Agreement”) op grond waarvan het bedrijf zijn landbouwoplossingen zal bijdragen in ruil voor de aandelen van UAC.

BIOCERES and UNION ACQUISITION CORP. announce Bioceres’ unaudited quarterly operating results for the period ended December 31, 2018Union Acquisition Corp.’s Sponsor and/or affiliates announce intent to make open market purchases of Union’s securities

Bioceres Contact:
Enrique Lopez Lecube, Chief Financial Officer, Bioceres