Het Keio Plaza Hotel Tama creëert nieuwe “Hello Kitty” Fotografie plek en Thema-kamers van de Sanrio Characters ” My Melody” en “Little Twin Stars”

In Keio Plaza Hotel Tama, a new photo spot based upon the motif of "Princess Kitty" will be created in March 2019. (C) 1976, 2018 SANRIO CO., LTD.

TOKYO--()--The Keio Plaza Hotel Co., Ltd., een van de meest prestigieuze Japanse hotelbedrijven die hotels exploiteren in het Shinjuku district van Tokyo en andere locaties, is er trots op aan te kondigen dat het zijn samenwerkingsrelatie met het Sanrio Co., Ltd. versterkt. (Hoofdkantoor: Shinagawa, Tokyo, President en CEO: Shintaro Tsuji) om onze faciliteiten en diensten uit te breiden met “Hello Kitty” en andere Sanrio personages in onze Keio Plaza Hotel Tama faciliteit. We zullen een nieuwe fotografische plek in onze hotellobby creëren waar gasten in maart 2019 foto’s kunnen maken met “Princess Kitty” en in juni 2019 nog eens vier kamers kunnen renoveren tot Sanrio-kamers met als thema “My Melody” en “Little Twin Stars” (Kiki en Lala), in aanvulling op de vier bestaande “Hello Kitty” thema-kamers.

Keio Plaza Hotel Tokyo
Keiko Kawashima, +81-3-5322-8010