AMPLEXOR presenteert Neurale Machine Vertaal Engine op Artificial Intelligence Event: 30 Years of DFKI – 30 Years of AI for Humans

BERLIJN--()--AMPLEXOR:

MEDIA ADVIES:

Het Duitse onderzoekscentrum voor kunstmatige intelligentie (DFKI) is een van de grootste centra voor kunstmatige intelligentie (AI) wereldwijd en viert de 30ste verjaardag van haar inspanningen om samen te werken en AI voor mensen te onderzoeken met een evenement, 30 jaar DFKI – 30 jaar AI voor mensen.

AMPLEXOR is vereerd de enige externe partner te zijn die zich op het evenement presenteert en zal zich aansluiten bij de senior onderzoeker van DFKI, Raphael Rubino, om AMPLEXOR’s enterprise-grade, neurale machine translation (NMT) oplossing, ontwikkeld in samenwerking met DFKI, te demonstreren.AMPLEXOR is vereerd de enige externe partner te zijn die zich op het evenement presenteert en zal zich aansluiten bij de senior onderzoeker van DFKI, Raphael Rubino, om AMPLEXOR’s enterprise-grade, neurale machine translation (NMT) oplossing, ontwikkeld in samenwerking met DFKI, te demonstreren.

De NMT samenwerking met DFKI werd eerder in 2018 aangekondigd om de vertaling van inhoud in zeer specifieke en veeleisende industrieën, biowetenschappen en medische hulpmiddelen te ondersteunen. De oplossing is erop gericht om de hoeveelheid menselijke tussenkomst om professionele vertaalkwaliteit te produceren aanzienlijk te verminderen en heeft consequent beter gepresteerd dan de op maat gemaakte engines van bekende MT-aanbieders.

Wat:

AMPLEXOR sluit zich aan bij DFKI om ‘‘30 Years of DFKI – 30 Years of AI for Humans’ te vieren in Berlijn op 17 oktober 2018. Er worden meer dan 160 personen verwacht op dit exclusieve, uitsluitend op uitnodiging georganiseerde evenement met partners, politici, universiteiten en media.
Deelnemers aan het jubileumevenement zullen een presentatie horen van de CEO van DFKI, Prof. Wolfgang Wahlster, en een groot aantal andere toespraken. De live NMT-oplossingdemonstraties vinden plaats in de buurt van het kantoor van DFKI in Berlijn.
“We zijn trots op onze staat van dienst in de samenwerking met DFKI bij AI-projecten en zijn vereerd om deel uit te maken van de 30e verjaardag van DFKI”, aldus Karina Martinez Ferber, Global Solutions Architect, AMPLEXOR. “Dit evenement is een uitgelezen kans om toonaangevende innovatieve technologieën te zien die in de nabije toekomst mainstream zullen zijn en we zijn enthousiast om live demonstraties te geven van de NMT-oplossing die momenteel wordt ontwikkeld in samenwerking met DFKI”.

Wanneer:

17 Oktober 2018

Demonstraties van AMPLEXOR en DFKI NMT-oplossing voor de sectoren life sciences en medische hulpmiddelen – 10:00 tot 14:00 uur

Waar:

Anniversary event (invite only)
BOLLE Meierei
Alt-Moabit 98, 10559 Berlin

Live demonstrations (invite only)
DFKI Project Office Berlin
Alt-Moabit 91c, 10559 Berlin

Voor meer informatie over dit exclusieve, uitsluitend op uitnodiging georganiseerde evenement kunt u terecht op: https://www.dfki.de/web/aktuelles/30-jahre-dfki.

AMPLEXOR
Sherri Hughes-Smith, 720-557-0027