NavVis bereikt Breakthough 6D SLAM Indoor LiDAR Mapping met Velodyne’s 3D LiDAR-sensor

NavVis M6 is a fully-integrated, cart-based system designed for large-scale indoor mapping. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--Op 18 april 2018, gaf NavVis hun M6 vrij, een volledig geïntegreerd, op kaartgebaseerd systeem dat is ontworpen voor grootschalige indoor mapping. M6 gebruikt VLP-16 sensoren door Velodyne LiDAR, Inc., die het toestaat om een 3D kaart van het omringende milieu te veroorzaken. Zes camera’s vangen 360° meeslepende beelden en fotorealistische puntwolken, wat resulteert in beelden met een hoge resolutie in kaart gebracht. NavVis ontwikkelde dit product als antwoord op de vraag van hun klanten naar een veelzijdiger en geavanceerder systeem dat effectief gebruikt kan worden op oneffen terrein. Naast AEC-professionals kunnen ook bouwbedrijven en fabrikanten profiteren van de hogere datakwaliteit van deze verbeterde innovatie.

NavVis
Viktoria Langley
Viktoria.langley@navvis.com
Velodyne LiDAR media contact:
Cesar Alejandro Montero
cmontero@velodyne.com

NavVis
Viktoria Langley
Viktoria.langley@navvis.com
Velodyne LiDAR media contact:
Cesar Alejandro Montero
cmontero@velodyne.com