Vincent Fournier wordt Chief Innovation Officer bij Binary Tree

Vincent Fournier, Chief Innovation Officer at Binary Tree. (Photo: Business Wire)

KENDALL PARK, N.J.--()--Binary Tree heeft Vincent Fournier benoemd tot zijn eerste chief innovation officer, rapporterend aan CEO Nick Wilkinson. In deze kritische uitvoerende management rol zal Vincent leiding geven aan een snel, innovatief en samenwerkend team dat digitale transformatie helpt aandrijven. Zijn team zal nieuwe producten en diensten ontwikkelen om tegemoet te komen aan de dringende en alomtegenwoordige behoeften van klanten.

Dit persbericht is multimediaal. Bekijk de volledige versie hier: https://www.businesswire.com/news/home/20180619005126/en/

“De aanstelling van Vincent in deze belangrijke nieuwe rol is een belangrijk onderdeel van onze strategie om de volgende groeifase voor Binary Tree te definiëren en te versnellen en om ons concurrentievoordeel te blijven stimuleren”, aldus Nick Wilkinson, CEO van Binary Tree.

Binary Tree
Media contact: