Probanden.nl rolt nieuwe features uit op The Tire Cologne

• Probanden.nl heeft nieuwe functies van de onlineshop in The Tire Keulen gepresenteerd: de bandenadviseur en het zoeken naar banden met verschillende banden.
  • De focus van de beurs lag onder meer op het partnerschapsmodel, de voordelen als B2B-klant van Probanden.nl en de mogelijkheden voor samenwerking als servicepartner.
  • Andreas Faulstich, hoofd van Delticom B2B, gaf een lezing over de succesvolle combinatie van online en offline werelden in de bandenhandel in het kader van het beursprogramma "Digital Reality".

The team of Probanden.nl has presented new features of the online shop at The Tire Cologne (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--Net op tijd voor The Tire Cologne heeft Probanden.nl twee nuttige nieuwe functies geïntegreerd met de "virtuele bandenadviseur" en het zoeken naar gemengde banden en deze voor het eerst gepresenteerd op de beurs: Dit persbericht is multimediaal. Bekijk de volledige versie hier: https://www.businesswire.com/news/home/20180608005343/en/

Press contact:
insignis Agentur für