Nieuwe REAL Ruimtevaart Navigatie breekt miljard-grens

Samenwerking Enamine en BioSolveIT overtreft verwachtingen om 3,8 miljard nieuwe compounds op afroep te leveren

KIEV, Ukraine & SANKT AUGUSTIN, Germany--()--Enamine Ltd., een toonaangevende leverancier van compounds en BioSolveIT GmbH, een premium leverancier van software voor geneesmiddelenontdekking, kondigden vandaag de beschikbaarheid aan van de volgende generatie REAL Space Navigator, een efficiënt zoekprogramma binnen ’s werelds grootste aankoopbare chemische ruimte. REAL Space Navigator, dat oorspronkelijk in februari van dit jaar werd geïntroduceerd, biedt nu in versie 2 ‘zoeken en vinden’ toegang tot een ongelooflijke 3,8 miljard kleine moleculaire gewichtssamenstellingen, die klaar zijn voor aankoop.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk het volledige bericht hier: https://www.businesswire.com/news/home/20180604005586/en/

Het opzoeken van databanken van commercieel beschikbare verbindingen is een standaardbenadering om hitverbindingen vooruit te helpen. Er is echter al veel onderzoek gedaan naar de wereldwijde voorraad screeningsamenstellingen, waardoor de identificatie van nieuwe en veelbelovende loodmoleculen moeilijk wordt en een snelle toegang tot nieuwe verbindingen steeds belangrijker wordt.

Enamine
Michael Bossert, +38 044 537 32 18