ORDERFOX.com en Autodesk - Een samenwerkingsverband dat voordelen biedt voor nieuwe en bestaande gebruikers

Autodesk & ORDERFOX.com – a successful collaboration (Photo: ORDERFOX.com)

RUGGELL, Liechtenstein--()--ORDERFOX.com kondigt met trots een nieuwe baanbrekende samenwerking aan met marktleider Autodesk, waardoor visualisatie en inkoop nog eenvoudiger worden. ORDERFOX.com is voortdurend gericht om leden een efficiƫntere manier om dagelijkse zaken te doen te bieden. Met dat in gedachten, hebben community-leden van ORDERFOX.com nu een nog groter voordeel - de integratie van de Autodesk Forge platform kijkfunctionaliteit.

De Viewer biedt nu leden van de gemeenschap de mogelijkheid om potentiƫle zakelijke kansen te bekijken en te verwerken zonder extra software te moeten installeren. Als voordeel voor bestaande en nieuwe gebruikers van Autodesk Fusion 360, Autodesk Inventor en Autodesk AutoCAD software, zullen zij bovendien toegang hebben tot alle functies van het ORDERFOX.com platform binnen de door hen gekozen software.

ORDERFOX AG
Kerstin Kuenzle