Alps Electric neemt Greina Technologies over, deel van versterking detectieoplossingen

TOKYO--()--Alps Electric Co., Ltd. (TOKYO: 6770; President: Toshihiro Kuriyama; Hoofdkantoor: Tokyo) kondigt vandaag aan dat het bedrijf op 14 mei 2018 een aandelenkoopovereenkomst met Greine Technologies, Inc. (Salt Lake City, Utah, V.S.; President/CTO: Daniel J. Lee) heeft getekend, waarbij Alps Electric Greina Technologies zal verkrijgen, om zo van de onderneming een volledige dochteronderneming te maken.

Alps Electric tekende een aandelenkoopovereenkomst met Greina Technologies op 14 mei 2018. Met deze overeenkomst wil Alps Electric nog meer waarde toevoegen aan haar detectieoplossingen voor de automobielmarkt, de consumentenelektronica en de mobiele markt door zeer nauwkeurige positioneringstechnologie op basis van originele algoritmen ontwikkeld door Greina Technologies te combineren met de compacte, krachtige draadloze communicatiemoduletechnologie van Alps Electric.

Inquiries About This Press Release
Alps Electric Co., Ltd.