FedEx Freight-president & CEO Michael L. Ducker gaat op 15 augustus met pensioen

MEMPHIS, Tenn.--()--FedEx Corporation (NYSE: FDX) heeft vandaag aangekondigd dat Michael L. Ducker, president en CEO van haar FedEx Freight-dochteronderneming, met ingang van 15 augustus 2018 met pensioen gaat. Ducker nam het roer over bij FedEx Freight in 2014 na bijna 40 jaar bij FedEx Express te hebben doorgebracht. Zijn opvolger zal later worden genoemd.

Al meer dan 43 jaar heeft Mike Ducker steeds het verzoek ingewilligd als FedEx hem vroeg om de leiding te nemen als er nieuwe kansen kwamen. Of het nu in Europa, Azië of Noord- en Zuid-Amerika is, Mike is een voorbeeld van onze People-Service-Profit-filosofie. Zijn leiderschap en strategisch instinct zijn een integraal onderdeel geweest van de groei van de wereldwijde business die we vandaag de dag voeren”, zei Frederick W. Smith, voorzitter en chief executive officer van FedEx Corp. “Het is heel; moeilijk om aan te geven wat zijn grootste verdienste is geweest, maar ik kan je vertellen dat het moeilijk is om FedEx voor te stellen zonder Mike Ducker, en dat is het kenmerk van een transformationele leider.”

FedEx Corporation
Patrick Fitzgerald, 901-818-7300