IDEMIA kondigt de benoeming van Laurent Lemaire aan als nieuwe CFO

COLOMBES, Frankrijk--()--IDEMIA, de wereldleider in Augmented Identity, heeft vandaag de benoeming van Laurent Lemaire aangekondigd als de nieuwe Chief Financial Officer van de Groep.

Laurent Lemaire, een afgestudeerd ESSEC, heeft aanzienlijke financiƫle expertise opgedaan bij grote bedrijven, met name in management, transformatie en fusie van financiƫle organisaties. Na een periode van achttien jaar als CFO van een divisie van de Franse groep Danone, trad hij toe tot Steria Group en later Sopra-Steria, de Europese leider in de IT-dienstensector en digitale transformatie, waar hij 9 jaar werkte als CFO.

In 2016 werd hij CFO van de Korian-groep, de Europese leider in senior services, met bijna 47.000 werknemers wereldwijd.

IDEMIA (Havas Paris)
Hanna Sebbah: +33 663 733030