Geniet van sportieve buitenactiviteiten in Nikko, in de buitenwijken van Tokio

– Ervaar de rijke natuurlijke pracht die resulteerde in de oude bergaanbidding in Japan –

Location Data (Graphic: Business Wire)

TOKYO--()--Tobu Railway Co., Ltd. (TOKYO: 9001):

Nikko, op ongeveer twee uur rijden van Tokio, is rijk aan zowel de heiligdommen als tempels die werelderfgoed zijn en andere gebouwen die van historisch belang zijn. Van warmwaterbronnen kan het hele jaar door worden genoten. In alle opzichten is het een bloeiende toeristische bestemming, populair onder reizigers.

Nikko heeft ook een geschiedenis als een heilige plaats voor de oude bergaanbidding van Japan, en buiten de heiligdommen en tempels van het Cultureel Erfgoed van de UNESCO, is er nog steeds een enorme natuurlijke uitgestrektheid. Nu we via de lente naar de zomer gaan, stellen we u enkele buitenactiviteiten voor waarvan u kunt genieten, omringd door de natuurlijke schoonheid van Japan.

Contact information for this press release:
Tobu Railway Co., Ltd.
Hiroko Kawamura, +81-3-4405-5370

Contact information for this press release:
Tobu Railway Co., Ltd.
Hiroko Kawamura, +81-3-4405-5370