LINDA DOR Hospitality Group in Ghana profiteert van lagere energierekening en hogere betrouwbaarheid dankzij REDAVIA Solar

Doris Belinda Arkorful, CEO & Founder LINDA DOR & Erwin Spolders, CEO & Founder REDAVIA (Photo: Business Wire)

MÜNCHEN & ACCRA, Ghana--()--LINDA DOR Hospitality Group, uitbater van wegrestaurants, restaurants en lodges in Oost-Ghana, heeft voor REDAVIA gekozen voor de implementatie van LINDA DOR’s eerste zonnepark. REDAVIA is wereldwijd marktleider op het gebied van kosteneffectieve en betrouwbare huurbare zonne-energie voor bedrijven en gemeenschappen.

LINDA DOR staat op het punt om zonne-energie in te winnen op een schaal die REDAVIA in de gelegenheid stelt om elektriciteit op te wekken en deels door te leveren aan het nationale netwerkt. Daarbij gaat de betrouwbaarheid omhoog en de kosten omlaag.

REDAVIA
Angelika Kempf