UNCTAD en Alibaba Business School starten eFounders Initiative voor Aziatische ondernemers

Tweede cohort van 37 deelnemers volgt op eerste programma in 2017, waaraan ondernemers uit Afrika meededen.

The first class of 37 entrepreneurs from Asia receiving first-hand exposure to e-commerce innovations as part of the eFounders Initiative organized by Alibaba Group and UNCTAD, which aims to enable them to be the future digital ecosystem builders in their home countries. (Photo: Business Wire)

GENEVA & HANGZHOU, China--()--De Conferentie van de Verenigde Naties voor handel en ontwikkeling (Unctad) en Alibaba Business School zijn vandaag begonnen met de eerste collegereeks voor 37 Aziatische ondernemers die meedoen aan het eFounders Initiative. De opleiding werd ingeluid met openingsceremonie op campus van Alibaba in de Chinese stad Hangzhou.

De elfdaagse cursus maakt deel uit van de belofte van Jack Ma, oprichter en bestuursvoorzitter van Alibaba Group, om duizend ondernemers uit ontwikkelingslanden binnen vijf jaar op weg te helpen.

De lancering van het eerste programma voor Aziatische ondernemers volgt op het succes van de eerste cursus in november, waaraan 24 deelnemers uit Afrika meededen.

UNCTAD Communications and Information Unit
+41 22 917 5828 / +41 79 502 43 11