Advantis Medical Imaging krijgt CE-keurmerk voor Brainance® MD, de cloudgebaseerde Neuroimaging Software van het bedrijf

De eerste cloudgebaseerde all-in-one neuroimaging software voor geavanceerde visualisatie en post-processing van MRI-hersenscans.

Loading media player...

Brainance® MD | Advanced Cloud-Based Neuroimaging Software designed for the Clinical Workflow

ATHENS, Griekenland--()--Advantis Medical Imaging maakt bekend dat het een CE-keurmerk heeft verkregen voor Brainance® MD, de cloudgebaseerde Neuroimaging software van het bedrijf. Door de goedkeuring kan Brainance® MD worden gebruikt in klinische workflows waarin geavanceerde MRI-hersenscans worden gebruikt.

“We zijn ontzettend verheugd om deze aankondiging te kunnen doen. Het is een belangrijke mijlpaal voor ons bedrijf en we zijn blij dat Brainance® MD nu gebruikt kan worden op de werkvloer en daarmee state-of-the-art processen mogelijk maakt voor artsen”, zegt Zoi Giavri, CEO en mede-oprichter van Advantis Medical Imaging.

Advantis Medical Imaging
Mr. Paris Ziogkas | COO & Co-founder