WilsonHCG aangemerkt als “Leider” in RPO in NEAT-onderzoek van NelsonHall

NelsonHall’s NEAT vendor evaluation chart, Next Generation RPO "Overall" category. (Graphic: Business Wire)

TAMPA, Fla.--()--Wilson Human Capital Group, Inc. (WilsonHCG), internationaal toonaangevend provider van innovatieve talentprogramma’s, is door NelsonHall tot ‘Leider’ uitgeroepen in de NEAT-beoordeling van RPO-bedrijven. WilsonHCG werd in iedere categorie van de NEAT-beoordeling aangemerkt als leider, waaronder de categorieën Algemeen, Mondiale/Internationale focus en, nog belangrijker, Innovatie en Sollicitantervaring.

Nikki Edwards, hoofdanalist van HR Services Research bij NelsonHall, zei over de plaatsing van WilsonHCG: “WilsonHCG is als Leider geplaatst vanwege het vermogen tot innoveren en het creëren van hoogwaardige ervaringen bij cliënten en sollicitanten. Dit wordt ondersteund door hoge cijfers die cliënten en sollicitanten voor verschillende aspecten geven, zoals: vermogen tot schaalvergroting, beter personeelsbeleid, gebruik van analyse-instrumenten en sterke samenwerkingen.”

Wilson Human Capital Group, Inc.
Richard Ward, 1.715.214.9144
Richard.Ward@WilsonHCG.com

Wilson Human Capital Group, Inc.
Richard Ward, 1.715.214.9144
Richard.Ward@WilsonHCG.com