Huawei uitgeroepen tot winnaar van GSMA Award 2018 voor buitengewone bijdragen aan mobiele sector

BARCELONA, Spanje--()--De GSMA heeft vandaag op het Mobile World Congress Huawei uitgeroepen tot winnaar van haar “Outstanding Contribution to the Mobile Industry Award” van 2018. Deze prestigieuze onderscheiding eert personen, bedrijven en organisaties die een grote bijdrage hebben geleverd aan de vooruitgang van mobiele communicatie en groei van de sector. De prijs is gisteravond ceremonieel aan Huawei overhandigd.

“Het in 1987 opgerichte Huawei tekende twee decennia geleden zijn eerste contract buiten China”, zei Sunil Bharti Mittal, voorzitter van de GSMA en oprichter van Bharti Enterprises. “In dat relatief korte tijdsbestek is het bedrijf uitgegroeid tot ’s werelds grootste leverancier van netwerkmaterieel en dienstverlener voor mobiele telecomproviders. Tegelijkertijd blijft het bedrijf innovatieve nieuwe technologieën en producten leveren. We zijn verheugd de inspanningen van Huawei voor de mobiele sector te bekronen met deze award.”

Media:
For the GSMA