Yoodo betreedt nieuw terrein op Maleisische markt voor mobiel

Implementatie van digitaal commercieplatform van MATRIXX Software ontwricht status quo en geeft klanten ‘Wow-factor’

Loading media player...

Yoodo: The Truly Customisable Mobile Service

SARATOGA, Calif.--()--MATRIXX Software heeft vandaag bekendgemaakt dat Yoodo, een nieuwe speler op de Maleisische markt voor mobiel, als eerste mobile service in het land klanten in staat stelt hun abonnement compleet naar hun wensen aan te passen. Yoodo, dat de status quo aanvalt, is een nieuw mobiel merk dat klanten de ultieme keuzevrijheid geeft. Tegelijkertijd levert het bedrijf eenvoudige, duidelijke en betrokken klantenservice.

Yoodo breekt alle conventies van de mobiel sector en biedt aanpasbare paketten voor spraak, data, berichten en content, waardoor meer dan duizend combinaties mogelijk zijn. Klanten kunnen hun abonnement via de mobiele app veranderen, upgraden of afzwakken wanneer ze maar willen. Ze hoeven niet te kiezen tussen prepaid of een contract, maar profiteren ze van het beste van twee werelden.

Mercury Global Partners for MATRIXX
Natalee Gibson, +1 720-648-5784